Informacje o Credit Agricole w Świebodzinie
Witamy w jedynym oddziale Credit Agricole w Świebodzinie, zlokalizowanym przy ulicy Kościelnej. Bank znajduje się w centralnej części miasta, w sąsiedztwie ulic Kilińskiego, Wiejskiej i Parkowej. Charakterystycznym punktem orientacyjnym jest szkoła językowa Level Up oraz popularna Kwiaciarnia u Marioli.
Placówka oferuje pełen zakres usług bankowych, od podstawowej obsługi konta po specjalistyczne produkty inwestycyjne i kredytowe. Oddział jest w pełni dostępny dla osób z niepełnosprawnościami – posiada wejście z poziomu chodnika oraz zapewnia wsparcie tłumacza polskiego języka migowego online. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się również apteka „Zdrowie”, sklep komputerowy ALSEN oraz restauracja Urfa Kebap.
Nie musisz jednak udawać się do placówki, aby założyć konto osobiste czy konto firmowe albo wnioskować o kredyt gotówkowy – wszystko załatwisz wygodnie przez internet, bez zbędnych formalności i straty czasu.
Zobacz, jakie sprawy załatwisz bez wychodzenia z domu!
Ta placówka jest zamknięta.
Załatw sprawę teraz i nie czekaj na otwarcie!
Lokalizacja banku w Świebodzinie
Świebodzin, Kościelna 5
Godziny otwarcia oddziału przy Kościelnej 5
Bank prowadzi obsługę klientów od poniedziałku do piątku, przy czym we wtorki placówka jest czynna o godzinę dłużej, do 17:00. W pozostałe dni robocze punkt działa w standardowych godzinach – w poniedziałki oraz od środy do czwartku w godzinach 9:00-16:00, natomiast w piątki krócej, bo do godziny 15:00.
Świebodzińskie filie innych banków
W Świebodzinie oprócz oddziałów Credit Agricole działają również placówki innych instytucji finansowych. Mieszkańcy mogą skorzystać z usług takich banków jak Bank Pekao, Alior Bank oraz BNP Paribas.
Najbliższe oddziały banku Credit Agricole poza Świebodzinem znajdują się w Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim i Nowej Soli. Sulechów, Międzyrzecz
Prześlij swoją opinie | |
Załatw sprawę bez wychodzenia z domu
Już ponad 86% klientów z Świebodzina załatwia sprawy bez wizyty w oddziale.
Dołącz do nich, aby oszczędzać czas i skorzystać z lepszych warunków – niedostępnych dla klientów stacjonarnej placówki.