Informacje o Credit Agricole w Ostrołęce
Oddział banku Credit Agricole w Ostrołęce zlokalizowany jest przy ulicy Generała Augusta Emila Fieldorfa „Nila”. To jedyna placówka tego banku w mieście, usytuowana w ruchliwej części miasta, w sąsiedztwie ulic Mikołaja Kopernika i Józefa Niewiarowskiego. W pobliżu znajduje się charakterystyczny punkt orientacyjny – restauracja tajska Papaya Thai oraz popularna kancelaria prawna.
Bank oferuje pełen zakres usług finansowych, od podstawowej obsługi konta po zaawansowane produkty inwestycyjne. Placówka jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – posiada wejście z poziomu chodnika oraz dostęp do tłumacza języka migowego online. Na miejscu dostępni są dedykowani doradcy, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych oraz z sektora agrobiznesu.
Nie musisz jednak udawać się do banku, aby założyć konto osobiste czy konto firmowe lub wnioskować o kredyt gotówkowy – wszystkie te sprawy załatwisz wygodnie z dowolnego miejsca przez internet.
Sprawdź, co jeszcze możesz załatwić bez wychodzenia z domu!
Ta placówka jest zamknięta.
Załatw sprawę teraz i nie czekaj na otwarcie!
Lokalizacja banku w Ostrołęce
Ostrołęka, Generala Augusta Emila Fieldorfa "Nila" 2A
Godziny otwarcia oddziału przy Generala Augusta Emila Fieldorfa "Nila" 2A
Bank obsługuje klientów od poniedziałku do wtorku w godzinach od 10:00 do 17:00, natomiast w pozostałe dni robocze (od środy do piątku) placówka jest dostępna w godzinach od 9:00 do 16:00.
Ostrołęckie filie innych banków
W Ostrołęce oprócz oddziałów Credit Agricole działają również placówki innych instytucji finansowych. Mieszkańcy mogą korzystać z usług takich banków jak PKO BP, mBank oraz BNP Paribas, które posiadają swoje przedstawicielstwa w mieście.
Najbliższe oddziały banku Credit Agricole poza Ostrołęką znajdują się w Warszawie, Ciechanowie, Płocku oraz Siedlcach.Łomża, Ostrów Mazowiecka
Prześlij swoją opinie | |
Załatw sprawę bez wychodzenia z domu
Już ponad 86% klientów z Ostrołęki załatwia sprawy bez wizyty w oddziale.
Dołącz do nich, aby oszczędzać czas i skorzystać z lepszych warunków – niedostępnych dla klientów stacjonarnej placówki.