Oddział Banku Pekao mieszczący się przy ul. Staszica 6 w Jaśle został uhonorowany prestiżowym tytułem Najlepszej Placówki Bankowej w Polsce. To wyjątkowe wyróżnienie przyznał portal mojeBankowanie.pl w ramach ogólnopolskiego badania jakości obsługi Instytucja Roku.
Najwyższe standardy obsługi klienta
Placówka w Jaśle została doceniona za doskonałą jakość obsługi, indywidualne podejście do klientów oraz budowanie relacji opartych na zaufaniu i empatii. To zasługa całego zespołu, który każdego dnia dba o to, by każda wizyta w banku była pozytywnym doświadczeniem.
– Najważniejsze jest dla nas, aby każdy klient czuł się wysłuchany i traktowany z uwagą – podkreśla Aneta Rozumek, dyrektor oddziału Banku Pekao w Jaśle. – Nie chodzi tylko o sprawną obsługę – zależy nam, by każda wizyta budowała długofalową relację. Wyróżnienie, które otrzymaliśmy, to efekt codziennego podejścia opartego na empatii, rzetelności i realnym zaangażowaniu.
Instytucja Roku – prestiżowe badanie jakości obsługi
Projekt Instytucja Roku to największa w Polsce inicjatywa oceniająca jakość obsługi klienta w sektorze bankowym. W ramach 10. edycji badania zrealizowano m.in.:
- 1791 wizyt w placówkach bankowych,
- 7796 połączeń z infolinią,
- 780 testów bankowości internetowej i mobilnej,
- 182 424 analizy opinii w Google.
W kategorii „Najlepsza Placówka Bankowa w Polsce” przyznano tylko 35 wyróżnień indywidualnych, z czego aż tyle trafiło do oddziałów Banku Pekao!